Cautare rapida

 

 

Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.autofarm.ro (autofarm.ro), implica acceptarea termenilor si conditiilor ce vor fi detaliate in paragrafele de mai jos cat si a celor din sectiunile de informatii generale afisate tot pe aceasta pagina.

Continut site si Copyright

www.autofarm.ro (autofarm.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Rareori, acestea pot contine inadvertente punctuale: unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare.
Fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesoriii neincluse in pachetele standard.
Ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server.
Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului.
www.autofarm.ro (autofarm.ro) si toate informatiile continute sunt proprietate a companiei S.C. Davide Systems S.R.L. .


Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului www.autofarm.ro (autofarm.ro) sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.autofarm.ro(autofarm.ro), va fi considerata tentativa de fraudare a sistemelor www.autofarm.ro (autofarm.ro) si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

Litigii

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Oradea, Romania.

Dispozitii finale

www.autofarm.ro (autofarm.ro) reprezentata prin compania S.C. Davide Systems S.R.L. isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii si colaboratorii. S.C. Davide Systems S.R.L. isi rezerva dreptul de refuza colaborarea (telefonic, prin e-mail,  prin formular de contact sau comenzi trimise online) cu orice client, fara a prezenta un motiv.

www.autofarm.ro (autofarm.ro) isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului www.autofarm.ro (autofarm.ro), structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Pentru orice lamuriri, va asteptam cu un mesaj la adresa office@autofarm.ro.


Livrarea produselor si taxele aferente



Orice comanda plasata pe autofarm.ro beneficiaza de transport pe intreg teritoriul Romaniei, indiferent de modalitatea de plata aleasa, fara a impune o limita minima pentru valoarea comenzii.

Livrarea se face in termen de 24-48 de ore , dupa ce toate piesele comandate au intrat in stocul nostru si s-au rezervat in comanda dumneavoastra.

 

Modalitati de livrare

Livrarea comenzilor se efectueaza numai prin Urgent Curier . Puteti alege locatia, la birou, acasa sau o alta adresa mentionata.

Pentru siguranta unor produse este posibil ca livrarea sa fie efectuata in ambalaje diferite, suplimentar fata de cel original.

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea facturii fiscale. Mentiunile legate de eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii. Se intocmeste un proces verbal de constatare sau se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

 

Costuri de livrare

Costul de livrare se calculeaza astfel:

  • Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 375 RON, iar pentru comenzi cu valoare maxima de 375 Ron taxele de transport sunt de 18 RON

Indiferent de valoare comenzii se vor adauga:


Costul asigurarii coletului este de 1% din valoarea totala. Asigurarea coletului este optionala si se face la solicitarea clientului.

In general costul transportului este achitat direct catre Urgent Curier.

 

Conditii speciale

In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant de vanzari autofarm.ro, va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.

Conditii generale de garantie

Garantia este certitudinea calitatii unui produs si se aplica oricarui produs achizitionat de la autofarm.ro.

Noi oferim aceasta garantie pentru ca avem incredere in produsele noastre. Serviciul de garantie are ca scop inlocuirea fara nici un cost suplimentar a unui produs, daca se constata un defect de fabricatie. Returnarea contravalorii se face numai daca produsul nu poate fi remediat sau inlocuit.

Termenul de garantie al pieselor de folosinta indelungata este de 12 luni, cu incepere de la data inscrisa pe factura. In situatia in care producatorul asigura un termen de garantie mai mare de 12 luni, autofarm.ro va acorda acelasi termen de garantie ca si producatorul.

Nu beneficiaza de garantia de 12 luni piesele ce au caracter de consumabile (filtre, placute de frana, uleiuri si altele).

 

Pentru a beneficia de garantie pentru o piesa deterioarata trebuie indeplinite urmatoarele conditii in momentul returului

  • dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R. (deviz de montaj);
  • factura fiscala de montaj intr-un service autorizat R.A.R.;
  • deviz de constatare a defectiunii, facut intr-un service autorizat R.A.R.;
  • copie dupa talonul masinii pe care a fost montata piesa ;
  • copie dupa factura fiscala emisa de autofarm.ro in momentul achizitionarii piesei respective;
  • piesa deteriorata in ambalajul original (ambalajul nu trebuie sa prezinte semne de deteriorare si, dupa caz, trebuie sa contina anumite coduri si etichete specifice prezente in momentul achizitionarii).

 

Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri

  • piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de catre producatorul autovehiculului;
  • piesa s-a defectat din cauza unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
  • piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
  • piesa nu a fost identificata corect la momentul achizitiei datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
  • piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodic econform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
  • autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, etc);
  • autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
  • piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
  • piesele prezinta o uzura fizica normala.

 

Rezolvarea garantiei

Garantia se solutioneaza la sediul autofarm.ro prin repararea sau inlocuirea piesei defecte. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea autofarm.ro, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Urgent Curier. Solutionarea garantiei se face in 30 - 120 zile calendaristice.

Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei . Stergerea seriei partiala sau totala de pe produse sau ambalaje duce la pierderea garantiei . Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare - cumparare. Prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online, cumparatorul declara ca a luat la cunostinta prevederile acestor documente.

 

Politica de retur
Produsele achizitionate la distanta

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.Produsele primite defecte

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a SC Davide Systems SRL printr-o scrisoare cu confirmare de primire sau prin e-mail de asemenea cu confirmare sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 1 zi de la primirea produsului.


Conditii generale de returnare

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca nu se poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
 

Nu se admit la retur
  • PRODUSE LICHIDE(ULEIURI,SPRAYURI etc) din motive de garantie a calitatii.
  • produsele cu ambalaj deteriorat, modificat(cu inscriptionari, elemente lipite etc);
  • produsele lipsite de accesoriile originale;
  • piesele care au fost deja montate;
  • piesele comandate original (piesele ce contin mentiunea OE pe factura);
  • produsele vandute cu promotie;
  • produsele nepuse in ambalajul original;
  • produsele comercializate de alti agenti economici;
  • produsele returnate fara respectarea prevederilor de mai sus.

Cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen cuprins intre 5 si 15 zile lucratoare de la data trimiterii cererii catre autofarm.ro. Aceasta cerere va fi redactata in scris si trimisa prin posta cu confirmare de primire sau prin intermediul e-mail-ului la office@autofarm.ro de asemenea cu confirmare de primire.

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Costul transportului produselor de la autofarm.ro catre client si de la client catre autofarm.ro revine in responsabilitatea clientului. autofarm.ro poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Pentru comenzile cu "LIVRARE GRATUITA", in cazul returului se va percepe taxa de TUR-RETUR, valoarea taxei fiind intre 34-50 ron in functie de locatia coletului si greutatea lui .

 

 

Receptia marfii

Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei.

Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.


Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in momentul receptiei marfii de la curier insa va anunta vanzatorul in scris sau prin e-mail in termen de o zi de la preluarea marfii.

web
counter